Kunniakierroskeräys 2021

Ideana on haastaa seuraväki keräämään seuralle tukijoita, joko yrityksiä tai yksityishenkilöitä. Tukijat maksavat lahjoituksensa kertasummana, joka laskutetaan kerättyjen laskutustietojen avulla.

Keräys on tärkeä osa yleisurheilujaoston varainkeruuta, joten olisimme erittäin kiitollisia, jos osallistuisit keräykseen tukijoiden kerääjänä. Mitä enemmän keräyksestä saadaan varoja, sitä monipuolisempaa toimintaa yleisurheilujaostossa voidaan kehitellä ja toteuttaa.

Kun tukijoiden kerääjä saavuttaa minimitavoitteena 80€ tukipotin, hänet palkitaan lahjakortilla, jonka suuruus on verrannollinen kerätyn tukipotin suuruuteen.

Osallistu lahjoittamalla tai syötä lahjoittajan yhteystiedot!

Minimilahjoitus 15€

Jätä kerääjän nimi tyhjäksi, jos olet lahjoittaja, etkä halua osoittaa tukeasi kenellekään tietylle lapselle/urheilijalle.

Täytä lahjoittajan postiosoite, jos lahjoittaja valitsi kirjelaskun.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Muut keräystavat

Tulostettava keräyslomake

Palauta täytetty keräyslomake ottamalla siitä kuva, tai skannaamalla se ja lähetä kuva sen jälkeen joko Whatsappilla Joni Vainio-Kailalle numeroon 040 0561167 tai sähköpostilla osoitteeseen laitilan.jyske@lailanet.fi.

Keräyksen voi suorittaa myös Kunniakierros-sovelluksella. Sovelluksen voi ladata Google Playsta tai App Storesta. Sovelluksen käyttöön tarvitaan tunnukset. Ilmoittaudu kerääjäksi alla olevan lomakkeen avulla, niin sinulle luodaan tunnukset.

Get it on Google Play Get it on Google Play

Ilmoittaudu kerääjäksi!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.