Rauman Lukko yhteistyö

Laitilan Jyske on solminut Rauman Lukon kanssa yhteistyösopimuksen. Jyske on yksi useasta lähialueen seurasta joka toimii Lukon sateenvarjoseurana.

Sopimuksen tarkoitus:

Yhteistyön tavoitteena on nostaa seuramme toiminnan tasoa ja kehittää juniorityötä entistä laadukkaammaksi.

Sateenvarjoseurojen yhteisenä tavoitteena on tarjota mahdollisuus nuorille harrastaa edustamaansa urheilulajia kullekin sopivalla tasolla ja tarjota eteenpäin pyrkiville, kyvykkäille ja motivoituneille pelaajille mahdollisuus Rauman Lukon pelaajapolulla huipulle tähtäävässä kilpaurheiutoiminnassa.

Sateenvarjoseurojen tavoitteena on luottamuksellisen vuorovaikutuksen kautta kuoda raketava ja positiivinen ilmapiiri, jonka toivotaan välittyvän yhteisissä ottelu-, ja harjoitustapahtumissa.

Rauman Lukko Oy
(logoa klikkaamalla pääset Lukko Oy:n sivustolle)
Rauman Lukko ry
(logoa klikkaamalla pääset Lukko ry:n sivustolle)