PÄÄTTÄJÄISET 2023

Kauden 2023 päättäjäiset on jo merkattu kalenteriin, vaikka kausi ei ole vielä aivan lopuillaan, sillä vielä pelataan huippupesäpalloa meillä Laitilassakin. Tänäkin vuonna kausi on ollut Laitilan Jyskeen joukkueille loistava.

Kaiken kaikkiaan 18 joukkuetta ovat pelanneet 20 eri sarjassa kauden aikana. Lisäksi F-junioreista lähtien edustusta ja menestystä on ollut jokaisella valtakunnallisella leirillä.

Uusien pelaajien lisäksi toimintaan on tullut uusia toimijoita ja tuomareita. Mikä myös on lämmittänyt seuraihmisen sydäntä, niin muutamia pidempäänkin toiminnasta poissa olleita pesäpalloihmisiä  ollaan saatu takaisin toimintaan mukaan.

Vietämme seuran perinteisiä päättäjäisiä Laitilan kaupungintalolla perjantaina 6.10.2023 klo 18.00 alkaen. Päättäjäisissä käydään mennyttä kautta läpi, kerrotaan tulevaisuuden suunnitelmista, palkitaan ansioituneita pelaajia, valmentajia ja toimijoita, sekä juodaan tietenkin kakku/pulla-kahvit.

Halutessasi pääset äänestämään vuoden nais- ja miespelaajaa, valmentajaa, joukkuetta, sekä aikuistuomaria "Yleisöäänestys" linkistä, joka löytyy sivun sivupalkista.