Ringettekoulu

Tule mukaan Laitilan Jyskeen ilmaiseen Ringettekouluun!

Laitilan Jyske toivottaa kaikki 2016 syntyneet ja nuoremmat tytöt tervetulleiksi mukaan Ringettekouluun. Ilmoittautumislomake löytyy sivun lopusta.

Ringettekoulussa opitaan luistelua ja ringeten alkeita mukavien ja hauskojen leikkien avulla. Ringettekoulu antaa lapselle muutakin. Liikuntataitojen lisäksi ryhmässä harjoittelu kehittää sosiaalisia taitoja ja siellä solmitaan usein uusia ystävyyssuhteita.

Liikunnalla on entistä tärkeämpi merkitys lasten terveydelle. Se vaikuttaa myönteisesti lapsen kasvuun ja kehitykseen. Liikunnallisen elämäntavan syntyminen lapsuudessa ja sen säilyttäminen läpi nuoruuden on sijoitus tulevaisuuteen.

Ringettekoulun jälkeen lapsi voi halutessaan jatkaa ringeten harrastusta seuran juniorijoukkueissa.

Ringettekoulussa tarvittavat varusteet

Ringettekoulussa lapsille riittää alkuun varusteeksi kypärä (suositellaan kasvoristikkoa), kaulasuoja, luistimet ja käsineet. Muita varusteita voi hankkia myöhemmin. Käytettyjä varusteita kannattaa kysyä omalta seuralta.

KAUDEN 2023-2024 vuorot keskiviikkoisin klo 17:30-18:30 ja lauantaisin 11:00-12:00.

Kustannukset:

Laitilan Jyskeen Ringettekoulu on täysin ilmainen sisältäen ringeten RK-lisenssin.

Yhteystiedot:

Jenni Mannermaa, 0449754188 tai jenni.mannermaa@outlook.com

Jäävuorot:

-keskiviikkoisin klo 17:30-18:30

-lauantaisin klo 11:00-12:00

-jäävuoromuutokset mahdollisia, voit seurata muutoksia http://jaahalli.laitila.fi/vuorot