Kilpailumaksu- ja ilmoittautumisohjeet

Ilmoittautumismaksut kisoihin

Seuratoimintamaksuun sisältyvät ilmoittautumismaksut seuraaviin edustuskilpailuihin:

• Suomen mestaruuskilpailut
• alue- ja piirinmestaruuskilpailut
• Vakka-Suomen mestaruuskilpailut
• Seuracup

Seura hoitaa ilmoittautumismaksut yllä lueteltuihin kisoihin.

Lisäksi on sovittu muista kilpailuista seuraavaa:

13- vuotiaat ja nuoremmat
Seura maksaa ilmoittautumismaksut kausikalenterissa erikseen mainittuihin Vakka-Suomen alueen kilpailuihin. Nämä kilpailut on varustettu kausikalenterissa ohjeistuksella: Urheilijalla on oikeus laskuttaa osallistumismaksu seuralta kuittia vastaan. Seura ei maksa jälki-ilmoittautuneita.

14-vuotiaat ja vanhemmat
Seura maksaa 14-vuotiaiden ja vanhempien ilmoittautumismaksut. Mahdollisen jälki-ilmoittautumisosuuden urheilija maksaa itse.

Jyskeläisten ei tarvitse maksaa ilmoittautumismaksua Laitilassa järjestettäviin kilpailuihin mikäli on ilmoittautunut kilpailuun ilmoittautumisajan puitteissa. Jälki-ilmoittautumisesta peritään jälki-ilmoittautumismaksu myös oman seuran urheilijoiden osalta.

Ilmoittautumiskäytännöt

Suomen mestaruuskilpailut: Valmennustoimikunta vastaa Suomen mestaruuskilpailuihin ilmoittautumisista. Urheilija ilmoittaa (p. 040 831 0707, jatta.ihanmaki@gmail.com) viimeistään kaksi viikkoa ennen SM-kilpailua halukkuudestaan kilpailla SM-kisoissa. Valmennustoimikunta tekee lopulliset valinnat SM-kisoihin.

15-sarjan ja nuorempien edustuskilpailut (pois lukien Suomen mestaruuskilpailut): Ilmoittautumislista urheilutalon toimistossa. Nimi ja lajit listaan. Ilmoittautumiset menevät kootusti seuran kautta eteenpäin.

Muut kilpailut 14-vuotiaat ja vanhemmat: Urheilija/ urheilijan edustaja ilmoittaa urheilijan kisoihin ja ilmoittaa yksikäsitteiset maksutiedot ilmoittautumismaksun maksamista varten (ilkkak.simola@gmail.com). Mikäli kyseessä on kilpailu, johon ilmoittautumisohjelma (www.kilpailukalenteri.fi) vaatii ilmoittautumismaksun maksamista ennen ilmoittautumista, niin ilmoittaja maksaa ilmoittautumismaksun itse. Ilmoittautumismaksun voi laskuttaa seuralta.

Muut kilpailut 13-vuotiaat ja nuoremmat: Urheilija/ urheilijan edustaja ilmoittaa urheilijan kisoihin ja maksaa ilmoittautumismaksun. Ilmoittautumismaksun voi laskuttaa seuralta kisoista, joista laskutusoikeus on (kts. ilmoittautumismaksut kisoihin).

Laskutuskäytäntö

Laskutettaessa ilmoittautumismaksuja seuralta on käytettävä yleisurheilujaoston laskulomaketta. Lasku toimitetaan postitse osoitteeseen Laitilan Jyske yleisurheilujaosto/ Pekka Kuusisto, Haaparinne 4, 23800 LAITILA. Ilmoittautumismaksulaskut kesän 2019 osalta on toimitettava 15.10.2019 mennessä.

PDF-tiedostokustannus-ja matkalaskupohja_yleisurheilu.pdf (39 kB)
Kustannus- ja matkalaskupohja kuittien ja kilometrikorvausten laskuttamiseen.