PESISLIIKKARIN TALVI 2024 UKI

Pesisliikkarissa liikutaan ja leikitään monipuolisesti kavereiden kanssa

PESISLIIKKARI 3-6 -vuotiaille lapsille alkaa taas. Monipuolista ja hauskaa liikuntaa sisältävän pesisliikkarin talvikausi toteutetaan Saarniston koulun liikuntasalissa. Liikkarin ensimmäinen kerta on tammikuun 17. päivä. Lue alta lisää ja ilmoita lapsesi mukaan!

TALVIKAUDEN ENSIMMÄINEN KERTA KESKIVIIKKONA 17.1.2024 KLO 17.15

Pesisliikkari on liikuntakerho 2018-2021 -syntyneille tytöille ja pojille. Pesisliikkarikerrat ovat Saarniston koulun liikuntasalissa keskiviikkoisin klo 17.15-18.00.

Liikkarikertoja on kauden aikana kaikkiaan 10 kpl. Lomailemme hiihtolomaviikolla 8. (21.2.2024). Pesisliikkarikerrat jatkuvat maaliskuun 27. päivään asti.

Pesisliikkarissa 3-6 -vuotiaat lapset pääsevät liikkumaan ja leikkimään monipuolisesti

Pesisliikkarissa lapset pääsevät liikkumaan ja kehittämään motoriikkaa, liikkumistaitoja, ryhmässä toimimista ja kehonhallintaa välineiden, harjoitteiden ja leikkien avulla. Kaiken edellä mainitun lisäksi lapset pääsevät tutustumaan pesäpallon osa-alueisiin lajina, siihen liittyvien harjoitteiden ja viitepelien avulla, ikä- ja taitotasot huomioon ottaen. Liikuntaan sopivan vaatetuksen lisäksi vesipullo, sekä iloinen ja reipas mieli ovat kaikki, mitä tarvitsette mukananne:)

Vanhemmat saavat olla toiminnassa mukana ja pääsevät myös mukaan harjoitteisiin/leikkeihin näin halutessaan.

Ohjaajina Pesisliikkarissa toimii Ville Niemi, Neea Helin ja Rasmus Toivonen, apuohjaajinaan seuran junioreita, sekä muita seuran palkattuja ohjaajia ja valmentajia.

Pesisliikkarin talvikausi maksaa 50 €/lapsi, joka sisältää:

- ohjatut pesisliikkarikerrat

- välineet käyttöön