PESISKOULU 2023

Koulujen päätyttyä monipuolista liikuntaa 6-12 -vuotiaille lapsille!

Sieppari, koppari kunnari, Tiedätkö mitä ne tarkoittavat? Ei haittaa, pesiskoulussa ne selviää. Pesiskoulu sopii kaikille, oletpa sitten pelannut aikaisemmin tai ihan ensikertalainen.

Tavoitteenamme on hauskoilla leikeillä, viitepeleillä ja harjoitteilla opettaa lapsille lajiteknisiä asioita ja opettaa pelin sääntöjä sekä termistöä. Pääpaino pesiskoulussa on pelin pelaamisessa ja sitä tulemmekin tekemään suurimman osan ajasta jokaisella pesiskoulukerralla. Pesiskoulun elokuinen viikko on mm. pelkkää pelaamista, jossa pääsee soveltamaan kesäkuussa opittuja juttuja käytännössä juuri ennen kuin koulut taas alkaa.

Pesiskoulu sisältää:

• Koulutetut ohjaajat, pääohjaajana Neea Helin
  • Liikunnallista toimintaa viitenä viikkona 5.-29.6. ja 31.7.-4.8.2023
  • Vakuutuksen
  • Välineet käyttöön
  • Pesiskoulutuotteen (t-paita)

Tarvitset mukaasi vain reippaan ja iloisen mielen!

Pesiskoulun osallistumismaksu 60 €. Mikäli pesiskouluun osallistuvalla on voimassa oleva Pesäpalloliiton tulokas-/juniorilisenssi, maksu on 30 €.

JunnuSuper toiminta

Pesiskoulun aikana tai sen jälkeen pesiskoululaisilla on mahdollisuus osallistua joukkueena JunnuSuper -toimintaan. Seuraavassa linkissä on lisätietoa pienpesiksestä, eli JunnuSuperista:

Yksittäisillä pesiskoululaisilla on myös mahdollisuus liittyä seuran joukkuetoimintaan (Laitila tai Uusikaupunki). Niiden toiminnasta löydät lisätietoa sivumme sivupalkista.

Pesiskouluikäryhmät ovat:

• 6-8 -vuotiaat - syntymävuodet 2015 - 2017
  • 9-12 -vuotiaat - syntymävuodet 2011 - 2014

Laitila (Laserkeskus Areena): tiistai ja torstai klo 10.00-11.30 (6-8v) ja 12.00-13.30 (9-12v). Jos edellä mainittuihin ikäryhmiin ei tule tarpeeksi osallistujia, niin ryhmät yhdistetään ja harjoitteet yms. suunnitellaan kaikille sopiviksi ja turvallisiksi.

Uusikaupunki (Kivimäen hiekkakenttä): maanantai ja keskiviikko klo 10.00-11.30 (ikä- ja/tai peliryhmät tehdään osallistujamäärien mukaan)

Kalanti (Männäisten hiekkakenttä): maanantai ja keskiviikko 12.30-14.00 (ikä- ja/tai peliryhmät tehdään osallistujamäärien mukaan)

Valitse mieleisesi kenttä kotikentäksesi, löydät ikäryhmäsi jokaiselta kentältä.

Lisätietoja saat puhelimitse 0400 602 116 / Neea Helin tai sähköpostitse osoitteesta jyske.pesapallo@gmail.com

Ilmoittautumislomakkeen täytettyäsi saat sähköpostiisi vahvistusviestin / laskun. Tulosta viesti tai poimi siitä tarvittavat tiedot maksua varten! Maksu täytyy olla maksettuna eräpäivään mennessä.

Ilmoittauduthan alla olevalla lomakkeella

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.