Laitilan Jyske

Laitilan Jyske on perinteikäs yleisseura, jossa voit harrastaa ja liikkua hyvässä seurassa.
Seuraamme kuuluu niin kuntoliikkujia kuin kilpaurheilijoitakin, lapsista aikuisiin.
Lajijaostoja on kaikkiaan 10 ja jäseniä noin 1200. Tule mukaan liikkumaan!

Tule mukaan harrastamaan!

Meillä voit harrastaa seuraavia lajeja: jääurheilu, jalkapallo, pesäpallo, salibandy, yleisurheilu, voimistelu, hiihto, urheilukoulu, suunnistus ja uinti. Jos haluat mukaan harrastamaan, ota suoraan yhteys joukkueen tai lajin ohjaajaan tai valmentajaan.

Tule mukaan talkoolaiseksi!

Kaipaatko mielekästä vapaaehtoistyötä erilaisten ihmisten ja liikunnan seurassa? Tule mukaan Laitilan Jyskeen talkooporukkaan!

Laitilan Jyskeellä on jäseniä noin 1 200, joista puolet urheilee kilpailu- tai harrastusmielessä. Noin 300 meistä häärii erilaisissa seuratoimintaan kuuluvissa töissä. Talkoilla tehtävä työ vastaa tusinan ihmisen kokopäiväistä työpanosta.

Tule Sinäkin mukaan haastavaan ja antoisaan toimintaan lasten ja nuorten hyväksi. Kysy jaostojen vetäjiltä, mitä sinä voisit tehdä yhteisen asiamme hyväksi. Yhteystiedot löydät joko eri lajien sivuilta tai Yhteystiedot-sivulta.

Seuraa meitä somessa

Seuraa meitä Facebookissa.