PESISLIIKKARIN kesä 2023

PESISLIIKKARI 2017-2020 -syntyneille lapsille alkaa taas. Monipuolista, hauskaa ja kehittävää liikuntaa sisältävän pesisliikkarin kesäkausi starttaa viikosta 21. eteenpäin. Jyskeen järjestämä pesisliikkari toimii tulevana kesänä kolmella paikkakunnalla, Laitilassa, Uudessakaupungissa ja Kalannissa. Lue alta lisää ja ilmoita lapsesi mukaan!

Pesisliikkarissa 3-6 -vuotiaat lapset pääsevät liikkumaan ja leikkimään monipuolisesti

Pesisliikkarissa lapset pääsevät liikkumaan ja kehittämään motoriikkaa, liikkumistaitoja, ryhmässä toimimista ja kehonhallintaa välineiden, harjoitteiden ja leikkien avulla ikä- ja taitotasot huomioon ottaen. Liikuntaan ja sääolosuhteisiin sopivan vaatetuksen lisäksi vesipullo, sekä iloinen ja reipas mieli ovat kaikki, mitä tarvitsette mukananne:)

Vanhemmat saavat olla toiminnassa mukana ja pääsevät myös mukaan harjoitteisiin/leikkeihin näin halutessaan.

Ohjaajina Pesisliikkarissa toimivat vastaava ohjaaja Neea Helin, apuohjaajinaan seuran kesätyöntekijöitä,  junioreita, sekä muita seuran ohjaajia ja valmentajia.

RYHMÄJAOT

Jos osallistujia tulee paljon, niin mahdollista on jakaa ryhmä ikäryhmittäin, jolloin ryhmäajat olisivat:

3-4 -vuotiaat ja 5-6 -vuotiaat

Liikkarikertoja on kauden aikana kaikkiaan 13 kpl. Lomailemme 17.-29.7.2023. Pesisliikkarikerrat jatkuvat elokuun 31. päivään asti.

PESISLIIKKARIKERRAT

LAITILA, Valkojärven kenttä maanantaisin klo 17.30-18.30

KALANTI, Männäisten kenttä keskiviikkoisin klo 17.30-18.30

UUSIKAUPUNKI, Kivimäen kenttä torstaisin klo 17.30-18.30

Pesisliikkarin kesäkausi maksaa 45 €/lapsi, joka sisältää:

- ohjatut pesisliikkarikerrat

- välineet käyttöön

- vakuutuksen

- pesisliikkaripaidan (t-paita)

Lisätietoja:

Neea Helin

vastaava ohjaaja

neea.sofia@gmail.com

Ilmoittaudu alla olevan lomakkeen kanssa!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.