G-pojat ja -tytöt (2016-2017)

G-juniorit (7-8 -vuotiaat) pelaavat kaudella 2024 Varsinais-Suomen alueen JunnuSuper -turnauksissa pienpesistä ja lisäksi järjestetään yksittäisiä otteluita ja turnauksia lähialueen muita joukkueita vastaan, joissa yleensä pelataan 9v9 -pelejä.

Alla linkki pienpesiksestä kertovaan videoon:

G-tyttöjen harjoitukset ovat Kodjalan koulun salissa torstaisin klo 17.30-18.30. Mukaan tarvitset sisäpelikenkien ja *lajivarusteiden lisäksi juomapullon. Jos sinulla ei ole omia lajivarusteita, niin seuralta saa aluksi lainaksi (ilmoita asiasta etukäteen allekirjoittaneelle).

G-poikien harjoitukset ovat tiistaisin klo 17.00-18.00 Soukaisten koulun salissa. Mukaan tarvitset sisäpelikenkien ja *lajivarusteiden lisäksi juomapullon. Jos sinulla ei ole omia lajivarusteita, niin seuralta saa aluksi lainaksi (ilmoita asiasta etukäteen allekirjoittaneelle).

* = räpylä ja kypärä (sekä maila jos itseltä sellainen jo löytyy)

Vastuuvalmentajina toimivat:

Toni Saarela (pojat) ja Siina Suominen (tytöt)

Talvikauden harjoituksissa harjoitellaan pesäpallolle ominaisia lajitaitoja, kuten heittämistä, kiinniottamista ja juoksemista, sekä pallon lyömistä. Lisäksi erilaiset viitepelit ja leikit tukevat ja kehittävät lasten perustaitoja, motoriikkaa ja ryhmässä toimimisen taitoja.

Joukkueisiin otetaan uusia pelaajia ja nyt onkin oiva tilaisuus lähteä mukaan hauskaan harrastukseen. Aluksi voi tulla paikalle vaikka vain tutustumaan toimintaan tai saa tulla suoraan mukaankin harjoituksiin. Joukkueissamme pelaa myös 6 -vuotiaita pelaajia (rohkeasti kokeilemaan treeneihin). Liikunnalliset vaatteet ja vesipullo riittää aluksi, sillä seura lainaa tarvittaessa räpylää, kypärää jne.

Lisätietoja:

Ville Niemi

Juniorivalmennuspäällikkö

ville77niemi@gmail.com

Ilmoita pelaaja mukaan G-junioreiden toimintaan kaudelle 2024 alla olevalla lomakkeella.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.