VALMENTAJAKSI TAI TOIMIHENKILÖKSI SEURAAN

Haetaan valmentajia ja muita joukkueen toimihenkilöitä!

Me haluamme sinut meille!

Jyskeen pesäpallo elää voimakasta nousukautta. Meillä on mukana harrastus- ja kilpatoiminnassa n. 300 harrastajaa kolmevuotiaista aikuisiin asti. Ilman laadukasta valmennusta, ohjaamista ja taustatoimijoita ei ole laadukasta harrastus - ja kilpatoimintaa. Oletko ikään ja sukupuoleen katsomatta kiinnostunut valmennuksesta ja/tai muusta seuratoiminnasta?

Etsimme nyt koko ajan uusia valmentajia ja toimihenkilöitä mukaan toimintaan. Seura järjestää palkatun juniorivalmennuspäällikön toimesta valmentajille, ohjaajille ja muille toimihenkilöille omaa koulutusta sekä tarjoaa mahdollisuuden kouluttautua liiton järjestämillä valmennuskursseilla.

Liikunnallisuus, positiivinen asenne ja halu toimia lasten ja nuorten parissa ovat ensisijaisen tärkeitä. Lajikokemus katsotaan eduksi, mutta ei ole siis edellytys mukaan tulemiselle.

Kiinnostuitko?  Olet sitten kiinnostunut valmentamaan nuorimpia nappuloita tai vanhempia ikäluokkia, niin otathan yhteyttä Ville Niemeen (ville77niemi@gmail.com, 044 241 2148) tai kerro itsestäsi alla olemalla lomakkeella, niin Ville ottaa sinuun yhteyttä.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.