ILMOITTAUDU KANNUSTAJAKSI

23.3.2020

Laitilan Jyskeen pesäpalloilijat ovat mukana Osuuskauppa Keulan kannustajat -toiminnassa. Kannustajat -toiminnan kautta Osuuskauppa Keula tukee seuramme harrastustoimintaa.

Ilmoittautumalla Laitilan Jyskeen pesäpallon kannattajaksi, tuet samalla seuramme junioreiden toimintaa näinä haastavina aikoina. Tuki maksetaan Kannustajien ostobonusten perusteella, mutta on tärkeää tietää, että omaa S-Bonustasi meidän tukeminen ei vähennä.

Alla näet ohjeet, miten pystyt liittymään Laitilan Jyskeen pesäpalloilijoiden Kannustajaksi.

1. Mene S-kanavan etusivulle S-kanava.fi. Kirjaudu sivun oikeasta yläreunasta Omalle S-kanavalle. Voit siirtyä Omalle S-kanavalle myös S-Pankin verkkopankista. Löydät samasta palvelusta kaikki asiakastietosi.

2. Kirjautuminen S-kanavalle onnistuu useilla eri kirjautumistunnuksilla (esim. Facebook ja Gmail). Voit luoda myös oman S-tunnuksen. Ensimmäisellä kerralla kirjautumiseen tunnistaudutaan.

3. Siirry tunnistautumisen jälkeen osioon Oma S-kanava - Osallistu ja vaikuta - Kannustajat.

4. Valitse tuettavien yhteisöjen listasta seura, jolle maksettavaa tukea Sinä haluat Kannustajana kasvattaa.

5. Klikkaa ”Päivitä tiedot” -painiketta. Muistathan, että omat Bonuksesi kertyvät edelleen S-Tilillesi. Tuki ei vaikuta niihin!

Kiitos!

Laitilan Jyske, pesäpallojaosto