Kaikille avoimet pesistreenit 9.5.2017

27.4.2017

Kansallispeli liikuttaa - ota koppi pesishaasteesta!

Oletko viimeksi pelannut pesistä koulussa? Tykkäätkö höntsäillä kavereiden kanssa iltaisin? Etsitkö uutta harrastusta itsellesi tai vaikka lapsellesi? Mietitkö miten voit pitää huolta työhyvinvoinnistasi?

Pesäpalloseurat ympäri Suomen järjestävät avoimia pesistreenejä 9.5.2017 klo 17-19 (Laitilassa Laserkeskus Areenalla, hiekkatekonurmi, urheilutie 11). Paikan päällä pääset harjoittelemaan pesiksen perustaitoja seuratoimijoiden opastuksella. Seurat kertovat myös toiminnastaan ja siitä mitä tuleva pesiskesä 2017 tuo tullessaan. Tule tutustumaan paikalliseen pesistoimintaan! Mukana on myös toimijoita kertomassa yhteisöllisyyden merkityksestä työhyvinvoinnissa.

Osallistuminen on maksutonta eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Sinun ei tarvitse olla paikalla koko kahta tuntia, vaan voit lähteä aiemmin tai tulla myöhemmin. Voit ottaa mukaan omia pesisvälineitäsi, mutta voit lainata myös seuran välineitä paikan päällä.