Alueleiri sujui onnistuneesti - KIITOS

16.6.2022

KIITOS!

Alueleiri päättyi pari päivää sitten ja itsellä henkilökohtaisesti on mennyt nämä päivät palautumisessa ja asioita jäsennellessä. Tämän vuoden leiri koki jo valmisteluvaiheessa erilaisia haasteita, mutta onnistuimme mielestäni järjestelyissä hyvin. Toki aina tämän kokoluokan tapahtumissa tulee vastaan kehitettävääkin ja varmasti niiden kautta opimme taas uutta, missä voimme parantaa jos leirejä vielä järjestämme.

Haluan valtavasti kiittää leiriorganisaatioon kuuluneita, seura-aktiiveja, kaupungin työntekijöitä, kaupunkia, yhteistyökumppaneita ja meidän valtavan suurta määrää mahtavia talkoolaisia, jotka teitte väsymättömästi töitä leirin aikana. Te kaikki toiminnallanne mahdollistitte sen, että joukkueet taustajoukkoineen pääsivät nauttimaan mm. peleistä, pelien välisistä ruokailuhetkistä ja leiridiscosta.

Kiitän myös teitä leirin aikana pelejä viheltäneitä tuomarileiriläisiä ja muita tuomareita. Heittäydyitte taas oppimaan uutta, saamaan lisäkokemusta tuomaroimiseen ja ylipäätään mahdollistamaan osaltanne leirin toteutusta. Toivottavasti saitte uusia työkaluja tuomarin urallanne ja jatkatte pelien viheltämistä. Lajin tulevaisuuden kannalta tarvitsemme teitä kaikkia.

Viimeiseksi kiitän vielä joukkueita ja niiden taustahenkilöitä. Jaksoitte kaikki kolme tiukkaa päivää (G-juniorit yhden) hienosti. Pelit, siirtymiset, discoilut jne. suoritettiin pääosin ainakin näkemäni perusteella hymyssä suin ja täten omalta osaltanne olitte luomassa sitä iloista leiritunnelmaa, mikä viikonlopun aikana monen kasvoilta paistoi kilpaa auringon kanssa.

Kiitos vielä kaikille ja hyvää kesän jatkoa,

Ville

Leirin johtaja