Valtteri Valtonen, Heittolajit

Heippa!

Nimeni on Valtteri Valtonen, kaverit kutsuvat nimellä Valtte tai Valtsu. Olen 15-vuotias. Olen harrastanut yleisurheilua 9-vuotiaasta, käytyäni ensimmäisessä kisassa. Olen edustanut kasvatti seuraani Laitilan Jyskettä niin kauan kuin olen urheillut. Ensimmäisen henkilökohtaisen valmentajan sain 12-vuotiaana jonka jälkeen olen ollut kiinnostunut vain heittolajeista. Valmentajani on Anne Lehto. Voitin viime kesänä Naantalissa SM-pronssia kuulantyönnössä.

Yleisurheilu on minulle tosi tärkeä osa elämääni, joten haluan harrastaa urheilua niin kauan kuin on mahdollista. Olen kasiluokalla Varppeen koulussa Laitilassa. Lempi kouluaine on tietysti liikunta, ja seuraavana tekninen käsityö.

Tavoitteet

- - - -

Tavoitteeni ei ole pelkästään voittaminen, vaan kokemus urheilemisesta. Haluan innostaa kaikkia muitakin tulemaan mukaan seuran kisoihin, ja sitä kautta yleisurheilijoiksi. Suurin tavoitteeni on päästä mukaan mestaruus tasolle keihäänheitossa.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.