Kausi 2020 päätettiin Laserkeskus Areenalla

Kauden 2020 palkittuja
Kauden 2020 G- ja F-juniorit saivat mitalit
Kauden 2020 Kari Laine -pystin saanut Jussi Lukkala
Isä ja tytär, vuoden kunniamaininnan saanut Heikki Hakoniemi ja vuoden naispelaaja Ilona Hakoniemi
Vuoden joukkue: Naisten suomensarjajoukkue!

Pesäpallokausi 2020 päätettiin tänään Laserkeskus Areenalla. Vaikka kaudella oli haasteensa vallitsevan tilanteen takia, niin seurana onnistuimme viemään kauden läpi hyvin. Aktiivisten harrastajien määrä nousi jo 250 yli ja joukkueita oli sarjoissa hyvä määrä ja harrastepuolella, niin lapsissa kuin aikuisissakin toiminta pyöri hienosti. Toki tilanteesta johtuen suunniteltuja toimintoja jäi odottamaan toteutumista tuleville vuosille.

Hyvin menneen kauden 2020 mahdollisti harrastepuolen lapset ja aikuiset, joukkueiden pelaajat, heidän vanhempansa ja kaikki joukkueiden valmentajat, muut toimijat ja talkoolaiset. Kiitos kaudesta teille kaikille!

Päättäjäisissä puheiden ja kiitosten lisäksi palkittiin joukkuekohtaisesti vuoden tsemppareita, vuoden kehittyjiä ja vuoden parhaita pelaajia. Lisäksi palkittiin mm. vuoden tyttö- ja poikatuomarit, Kari Laine -pystin voittaja ja vuoden joukkue.

Vuoden tsempparit:

Miehet: Einari Raitamäki

Vuoden tyttötuomari: Jade-Maria Järnberg

Vuoden poikatuomari: Radek Laine

Kari Laine -pysti (kiertopalkinto annetaan ahkeralle, ansioituneelle ja toimintaan sitoutuneelle junioripelaajalle): Jussi Lukkala

Vuoden kunniamaininta (kiertopalkinto annetaan ansiokkaasti seuran toiminnassa mukana oleville ja/tai seuran toimintaa edesauttamassa oleville henkilöille): Heikki Hakoniemi

Vuoden joukkue: Naisten suomensarjajoukkue

Nyt huilataan pari päivää ja sitten taas suunnitellaan ja tehdään ensi kautta täysillä! Nähdään ensi kesänäkin pesiskentillä:)