Naisille superpesiskokemusta omaava vahvistus

15.7.2020

Elisa Salonen Jyskeen paidassa.

Jyskeen naisten pesiksen edustusjoukkue on tehnyt loppuvuoden kattavan sopimuksen Elisa Salosen kanssa. Ulvilalaislähtöinen Elisa tuo joukkueeseen kokemusta ja lyöntivoimaa. Viimeksi kaudella 2017 Elisa oli omalla vahvalla lyöntipanoksellaan nostamassa Pöytyän Urheilijat Ykköspesikseen. Elisa kirjautti 14 ottelussa peräti 4+59 lyötyä juoksua.

Vuosina 2009-2016 Salonen on pelannut superpesistä niin Raumalla, Kankaanpäässä, Turussa kuin Tampereella.

Pelinjohtaja Sami Mäki on erittäin tyytyväinen Elisan liittymisestä jo ennestään vahvaan joukkueeseen:

"Halmisen Elina joutui keväällä jättämään koko kauden väliin. Tämä Elinan poisjäänti tarkoitti tuntuvaa lyöntivoiman menetystä. Nyt Elisan tulon myötä saamme tätä kaivattua lyöntivoimaa lisää. Elisa on rutinoitunut pelaamaan kovissa tilanteissa. Lisäksi hän tuo nuorehkolle joukkueellemme monivuotisena superpesispelaajana kokemusta lajin huipulta niin peleihin kuin harjoituksiin".

Elisa itse on innostunut uudesta seurasta, josta on kuullut vain hyvää. ”Jyske on viime vuosina tehnyt todella hyvää juniorityötä, joten on kiva tuoda oma kokemus myös koko seuran hyödyksi”, toteaa selvästi innostunut Salonen.

Uuden vahvistuksen ensimmäistä esiintymistä Jyskeen paidassa pääsee suurella todennäköisyydellä seuraamaan ensi keskiviikkona 22.7. Laserkeskus-areenalla. Silloin kärkikamppailussa vastaan asettuu sarjan kärkipäässä myös majaileva Rauman Fera.