Lions Cup 2020 -turnaus pelataan Laitilassa toukokuussa

31.1.2020

Kuva: Estelle Niemi

Laitilan Jyske ja Lions Club Untamoinen järjestävät E-junioreille tarkoitetun Lions Cup -kevätturnauksen Laitilassa lauantaina 2.5.2020. Lions Club Untamoinen haluaa olla mukana tukemassa paikallista lasten ja nuorten liikuntaa ja urheilua, jonka seurauksena kevätturnauksen suunnittelu ja organisointi saivat alkunsa. Laitilan Jyskeen pesäpallojaosto haluaakin jo tässä vaiheessa kiittää Lions Club Untamoista yhteistyöstä.

Lions Cup ajoittuu juuri kauden alun kynnykselle ja onkin joukkueille oiva tilaisuus päästä pelaamaan pelejä ennen sarjakauden alkua ja samalla näkemään, missä sekä oma joukkue kuin muutkin joukkueet menevät siinä vaiheessa kautta.Turnaukseen odotetaan kaiken kaikkiaan kuuttatoista joukkuetta (8 tyttö- ja 8 poikajoukkuetta), joista molemmissa sarjoissa on ainakin yksi Jyskeen joukkue. Turnauksen pelit pelataa pääkentän lisäksi Tuunan kentällä ja Valkojärven kentillä.

Turnauksen aikatauluista ja ohjelmista, sekä muusta siihen liittyvästä infosta lisää lähempänä turnusajankohtaa seuran sivuilla ja sosiaalisessa mediassa.