Jyske on Suomen Pesäpalloliiton vuoden junioriseura

16.11.2019

Jyskeen pesäpallon junioritoiminnalle merkittävä tunnustus

– Suomen Pesäpalloliiton vuoden junioriseura

Laitilan Jyske palkittiin Suomen Pesäpalloliitto ry:n liittokokouksessa vuoden junioriseurana. Pesäpalloliitto perusteli palkinnon luovuttamista seuraavasti:

”8600 asukkaan Laitilassa on viime vuosina tehty erinomaista ja laadukasta pesäpallon juniorityötä määrätietoisella otteella. Vuoden junioriseura Laitilan Jyske on kasvattanut toimintansa tunnuslukuja, joista lisenssimäärä on noussut jo 231:een. Pesäpallojaoston puheenjohtaja Sami Mäki ja juniorivalmennuspäälliköksi palkattu Ville Niemi ovat joukkoineen vieneet seuraa menestyksekkäästi eteenpäin tasaisen varmoin ottein. Jyskeen joukkueita osallistui kaikille valtakunnallisille leireille ja menestystäkin tuli – kirkkaimpina saavutuksina E-tyttöjen leirihopea ja C-tyttöjen neljäs sija.”

Jyskeen pesäpallon menestys ja toiminnan laajuus ovat menneet isoin harppauksin eteenpäin viime vuosien aikana. Harrastajamäärät ovat viimeiset viisi vuotta olleet kovassa nousussa ja menestystä on tullut niin tyttöjen kuin poikienkin puolella. Myös koko seurana olemme onnistuneet toiminnan laadun kehittämisessä naperopesiksestä aina aikuispuolen harrastajiin.

• Palkinto kuvastaa hyvin Jyskeen hyvää mainetta ja arvostusta koko pesäpalloyhteisössä.

Tämä on todella merkittävä palkinto, joka osoittaa että seuramme työtä arvostetaan myös valtakunnan tasolla, toteaa jaoston puheenjohtaja Sami Mäki.

• Iso kiitos kuuluu kaikille Jyskeen pesäpallossa mukana olleille pelaajille, valmentajille, taustajoukoille, yhteistyökumppaneille ja koko Jyskeen pesisperheelle, Mäki jatkaa.

Lue myös koko Pesäpalloliiton tiedote

Lisätiedot,