Jyskeen pesäpalloilijoita voi tukea monella tapaa tulevalla kaudella

25.3.2018

Kannusta ja vaikuta!

Tiesitkö, että Osuuskauppa Keula tukee Sinunkin seurasi toimintaa.
Ilmoittautumalla mukaan Kannustajiin, voit konkreettisesti vaikuttaa Keulan KannustajaBonukseen.
Asiakasomistajatalouden pääjäsen voi liittyä seuransa tukijaksi Omalla S-kanavalla.
Näin ilmoittaudut:
1. Mene S-kanavan etusivulle S-kanava.fi. Kirjaudu sivun oikeasta yläreunasta Omalle S-kanavalle.
Voit siirtyä Omalle S-kanavalle myös S-Pankin verkkopankista.
2. Kirjautuminen S-kanavalle onnistuu useilla eri kirjautumistunnuksilla (esim. Facebook ja Gmail).
Ensimmäisellä kerralla kirjautumiseen tunnistaudutaan. Näet Oma S-kanavalla myös kaikki asiakastietosi.
3. Siirry tunnistautumisen jälkeen osioon Oma S-kanava - Osallistu ja vaikuta - Kannustajat.
4. Valitse tuettavien yhteisöjen listasta seura, jolle maksettavaa tukea Sinä haluat Kannustajana kasvattaa.
5. Klikkaa ”Päivitä tiedot” -painiketta. Muistathan, että omat Bonuksesi kertyvät edelleen S-Tilillesi. Tuki ei vaikuta niihin!

Kannatuskortit nyt saapuneet painosta!

Eikä siinä vielä kaikki. Nyt sinulla on mahdollisuus lunastaa Jyskeen pesäpalloilijoiden kannatuskortti (30 €). Kortilla pääset maksutta naisten suomisarjan kotipeleihin ja saat samalla ko. otteluihin ilmaisen kahvin tai teen.

Kannatuskortin voi hankkia Jyskeen pesäpallon toimihenkilöiltä, naisten pelaajilta tai Jump Sportista.