Haetaan juniorijoukkueisiin valmentajia ja taustahenkilöitä

24.9.2017

Laitilan Jyske hakee uusia innokkaita pesäpallovalmentajia kasvavaan junioritoimintaansa. Haemme positiivisen asenteen urheiluun ja liikuntaan omaavia ihmisiä. Mikäli olet kiinnostunut lasten tai nuorten parissa toimimisesta valmennus- ja ohjaustehtävissä, niin meillä on tarjota sinulle tähän hyvät mahdollisuudet. Kausi 2017 on päättynyt, mutta kautta 2018 valmistellaan ja aloitellaan jo. Ensi kaudeksi seuraamme on tulossa uusia juniorijoukkueita.

Mikäli kiinnostuksesi heräsi, niin ota yhteyttä. Lajikokemus katsotaan eduksi, mutta se ei ole välttämätöntä. Seura järjestää ohjaajille ja valmentajille omaa koulutusta, sekä tarjoaa mahdollisuuden kouluttautua mm. pesäpalloliiton järjestämillä kursseilla. Liikunnallisuus, positiivinen asenne ja halu toimia lasten ja nuorten parissa ovat ensisijaisen tärkeitä.

Lisätietoja asioista antaa,

Ville Niemi