Maksuton korttelipesis starttaa alakouluikäisille lapsille

17.8.2017

Korttelipesistä sunnuntaisin Laitilassa, Kalannissa ja Uudessakaupungissa.

Jos pesäpallon pelaaminen kiinnostaa, niin seurana tarjoamme pesäpallon harrastamisen mahdollisuutta korttelipesiksen muodossa. Korttelipesiksessä kaikki alakouluikäiset pesiksestä kiinnostuneet saavat tulla kentälle neljänä sunnuntaina (huom! muuttunut viikonpäivä). Ensimmäinen kokoontumiskerta Laitilassa on 27.8.2017 klo 14.00. Yksi korttelipesiskerta on 1,5 h mittainen. Laitilassa korttelipesis on joka viikko ja Kalannissa ja Uudessakaupungissa kokoontumiset menevät vuoroviikoittain. 27.8. kokoonnutaan Uudessakaupungissa, 3.9. Kalannissa jne. Kalannissa ja Uudessakaupungissa korttelipesis alkaa klo 16.30.

Korttelipesiskerroilla käyntejä ei rajata mitenkään paikkakuntien mukaan, eli on toivottavaakin, että esim. Kalannista pelureita tulee Uuteenkaupunkiin ja toisinpäin. Laitilassa kenttänä toimii Laserkeskus Areena, Kalannissa Männäisten ja Uudessakaupungissa Pohitullin hiekkakenttä.

Korttelipesiskerta koostuu pienestä alkulämmittelystä, sekajoukkueiden muodostamisesta ja pelaamisesta. Jos käy niin, ettei paikalle tule tarpeeksi pelaajia pelin pystyyn laittamiseen, niin pidämme ns. pesistreenikerran teemoineen ja viitepeleineen. Seuran puolesta kentälle tulee ohjaajat ja rajallinen määrä välineitä, eli jos omistat esim. oman räpylän, se kannattaa ottaa mukaan. Korttelipesikseen mukaan tuleminen ei sido pelaajaa mihinkään seuratoimintaan.

Lisätietoja aiheesta antaa mielellään,

Ville Niemi