Ville Niemi Jyskeen juniorivalmennuspäälliköksi

4.3.2017

Ville Niemen juniorivalmennuspäällikkösopimusta todistamassa Jyskeen pesäpallojaoston puheenjohtaja Sami Mäki ja kumppaniseuran Mynämäen Vesan puheenjohtaja Juha Lehto.

Laitilan Jyskeen pesäpallojaosto on valinnut Ville Niemen juniorivalmennuspäälliköksi.

Ville Niemi on pitkänlinjan pesäpalloihminen. Oman peliuran lopettamisen jälkeen hän on toiminut mm. Jyskeessä, Pöytyällä ja Mynämäellä pesisvalmentajana niin lasten ja nuorten kuin myös aikuisten parissa.

Villen ensisijaisena tavoitteena on pesäpalloliiton ja Jyskeen strategian mukaisesti lisätä harrastajamääriä alueellisesti.

Juniorivalmennuspäällikön toimenkuva on rakennettu yhteistyössä Mynämäen Vesan kanssa. Lisäksi tavoitteena on tehdä yhteistyötä myös muiden lähikuntien- ja kaupunkien seurojen kanssa.

”Alueilta löytyvät hyvät harrastus- ja harjoitteluolosuhteet pesäpallon jopa ympärivuotiselle harrastamiselle”, valottaa Jyskeen pesäpallojaoston puheenjohtaja Sami Mäki. ”Tavoite on tarjota pesäpallon harrastus- tai kilpailupolku eri-ikäisille lapsille ja nuorille koko Vakka-Suomessa”, Mäki jatkaa.

Ville Niemi aloittaa tehtävässä 16.3.2017.

Lisätiedot,

Sami Mäki