Haetaan sisällöntuottajaa

24.1.2024

Haemme Laitilan Jyske pesäpallo ry:lle uutta sisällöntuottajaa.

Sisällöntuottajana suunnittelet ja toteutat sisältöjä Laitilan Jyskeen pesäpallo ry:n digitaalisiin kanaviin. Keskeisiä työtehtäviä ovat kuva- ja tekstijulkaisujen tekeminen, videokuvaus, editointi, seuran verkkosivujen päivittäminen ja sosiaalisen median hallinnointi.

Saat työhösi paljon vapautta ja vastuuta. Osaamisesi myötä pääset tekemään monipuolisia markkinointiviestinnän tehtäviä, sekä ylläpitämään ja kehittämään Laitilan Jyske pesäpallo ry:n digitaalisia kanavia.

Mitä tarjoamme sinulle?

- vastuullisen ja vapaan roolin sisällöntuotannossa

- inspiroivan ja monipuolisen työn

- yhteisöllisen ja joustavan työpaikan

Mitä toivomme sinulta?

- kiinnostusta ja näkemystä sisällöntuottamisesta urheilu- ja harrastusympäristössä
- osaamista valo- ja videokuvaamisesta, editoinnista ja graafisesta suunnittelusta
- hallitset työssä tarvittavat ohjelmistot, kameratekniikan ja julkaisujärjestelmien käytön
- vähintään perustiedot sosiaalisen median hallinnasta
- suomen kielen taitoa
- positiivista, ahkeraa ja vastuuntuntoista elämänasennetta

Mikäli sisältöjen tuottaminen kiinnostaa meidän seurassa, niin laita hakemusta tulemaan. Hakemuksessa meitä kiinnostaa tietenkin kuka olet ja mikä on taustasi/kokemuksesi sisällöntuottajana. Lisäksi halutessasi voit liittää hakemukseesi työnäytteitäsi, joita näkisimme mielellämme.

Työstä maksetaan yhdessä sovittava korvaus.

Lähetä hakemuksesi 10.2.2024 mennessä osoitteeseen:

ville77niemi@gmail.com

Tyyppi: Tuntityö, osa-aikainen
Palkkaus: Sopimuksen mukaan
Työn alkamisajankohta: Helmikuu -24 tai heti, kun sopiva sisällöntuottaja löytyy
Hakuaika: Jätä hakemuksesi viimeistään 10.2.2024

Lisätietoja tehtävästä:

Ville Niemi

Juniorivalmennuspäällikkö

Laitilan Jyske pesäpallo ry.

044 241 2148

ville77niemi@gmail.com